Bez dobrej reklamy coraz trudniej jest dziś nawet myśleć o regularnym zwiększaniu zysków przedsiębiorstwa, niezależnie już czy sprzedaje się produkty czy usługi. Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej warto się jednak zastanowić, jakie formy reklamy będą najbardziej skuteczne. Z pewnością warto działać na kilka różnych frontów. Reklamę w mediach masowych warto więc na pewno połączyć z reklamą bezpośrednią w formie ulotek, które trafiają już prosto do rąk potencjalnych klientów. Ulotki są zazwyczaj znacznie tańsze niż emisja spotu reklamowego w telewizji, jednak również ich druk wiąże się z kosztami.
Żeby możliwie najbardziej zaoszczędzić bez większego uszczerbku na jakości ulotek, warto znaleźć odpowiednie miejsce do drukowania reklam. Drukarnia powinna kusić dobrymi cenami, nowoczesnymi maszynami drukarskimi oraz krótkim czasem realizowania zleceń. Najłatwiej jest przy tym znaleźć odpowiednią drukarnię w dużym mieście, np. każda drukarnia ma ostrą konkurencję, musi więc stale podnosić jakość swoich usług i jednocześnie minimalizować koszty. Tylko wtedy ma szanse na zwiększanie liczby klientów. Nowoczesna drukarnia również regularnie powinna poszerzać swoją ofertę o druk rozmaitych reklam.
Obok tradycyjnych ulotek, drukarnia powinna oferować również druk kalendarzy, notesów, kalendarzyków czy nawet billboardów. Coraz częściej drukarnie drukują również papierki na produkty reklamowe takie jak cukierki z nadrukiem [sweet-slodycze.pl] Każda drukarnia może jednak kusić nie tylko dobrymi cenami oraz nowoczesnymi usługami. Z pewnością dobre efekty przynosi stała współpraca, a docenianie stałych klientów i ich lojalności również procentuje. Warto stosować tu takie zabiegi marketingowe jak . Korzystają na tym wówczas sami klienci, jak również i drukarnie, które zapewniają sobie ciąg stałych zleceń. Stali klienci zazwyczaj uzyskują różne rabaty, ulgi, mogą również liczyć na promocje cenowe przy składaniu większych zamówień.