Wszechobecna reklama i wciskający się wszędzie przekaz promocyjny powoduje, że coraz ciężej jest zorganizować coś co zaskoczy odbiorców. Dobrze jest wyszukać taki kanał przekazu treści marketingowych, który byłby czymś oryginalnym i zaskakującym oraz wspierał tradycyjne kanały reklamowe.
Krówki reklamowe
Taką propozycją są krówki reklamowe . Poprzez umieszczenie informacji o firmie, jej logo lub nazwy na papierku, w który krówka jest zawinięta uzyskujemy nowy kanał dotarcia do potencjalnego odbiorcy treści promocyjnych. Dzięki temu uzyskujemy również efekt zaskoczenia, bo mało kto spodziewa się otrzymać treści sponsorowane na cukierkach. Krówki z logo dodatkowo wzmacniają pozytywny przekaz ponieważ kojarzą się z czymś miłym i przyjemnym. Dlatego też firma, której logo bądź nazwa widnieją na krówce również poprzez powiązanie będzie kojarzona z czymś przyjemnym. Szczególnie istotne jest również miejsce, w którym będziemy wręczać krówki.
Dobrze jest zintegrować to z jakąś większą akcją promocyjną. Możemy wówczas wydłużyć efekt oddziaływania reklamowego, gdy osoby obdarowane krówkami będą sięgać po nie w domu. Ważne jest także, aby nie prowokować sytuacji, w których krówki byłyby konsumowane na miejscu i rozpakowywane z papierków tam, gdzie nie ma miejsca na kosze na śmieci. Wówczas nazwa firmy będzie kojarzyć się z masą śmieci i zanieczyszczeniem środowiska. Tego koniecznie należy unikać. Podsumowując krówki z logo to świetne medium reklamowe, które potrafią wzmocnić tradycyjne akcje reklamowe i pozwalają łączyć nazwę produktu lub firmy z czymś przyjemnym. W końcu wszyscy kochają krówki!