Każdy przedsiębiorca, zarówno aktywny od lat rekin biznesu, jak i osoba rozpoczynająca swoją przygodę z działalnością gospodarczą, powinien wiedzieć, jak istotną częścią sukcesu jest dobra reklama. Duże, dochodowe firmy, w głównej mierze skupiają się na reklamie internetowej, radiowej lub telewizyjnej, małe zaś korzystają jedynie z poczty pantoflowej i internetu.
W dalszym ciągu popularnością cieszą się również ulotki, jednak relatywny zwrot z takiej akcji marketingowej jest raczej niewielki, o ile w ogóle następuje, zaś poniesionych kosztów nikt nam nie zwróci. W związku z coraz większą konkurencją, na rynku pojawiają się od niedawna nowe, alternatywne pomysły na reklamę. Przykładowo, czekoladki firmowe z naszym logo, nie dość, że sympatyczne, działają na ludzką podświadomość, dzięki czemu korzystająca z takiej opcji firma kojarzy się później z czymś przyjemnym i miłym, wprowadzając również element niespodzianki. Jest to punkt dla firmy, o której obdarowany klient chętnie będzie mówił innym, ponieważ otrzymał swego rodzaju prezent. Cukierki reklamowe coraz częściej spotkać można również w punktach stacjonarnych różnych firm. Recepcje biur, stanowiska kasowe, a nawet gabinety stomatologiczne czy kantory, wszędzie można wykorzystać ten miły akcent w kierunku klienta.
Tradycja naszego kraju oraz szeroko rozumiana reguła wzajemności powodują, że w zamian za podobne gesty dużo częściej możemy spodziewać się gratyfikacji w postaci pozytywnego ruchu ze strony naszego klienta. Jak widać, czekoladki firmowe i cukierki reklamowe szturmem podbijają rynek, warto więc skorzystać z ich przydatności we własnym biznesie.